Mel_dfn ben işe başladığımda kızım 14,5 aylıktı, öğlen yemeğinde eve geliyordum o büyük bir artıydı bizim için. Bağımızda kopmayı bırakın azalma bile olmadı. Babaannesi bakıyor kızıma güzel de bakıyor çok iyi anlaşıyorlar ama ben eve geldiğimde her şeyi benimle birlikte yapmak istiyor kızım gözü başkasını görmüyor. Özlüyoruz birbirimizi ve bu aramızdaki bağı daha da güçlendiriyor. Siz de korkmayın, ilk zamanlar zor oluyor ama ikiniz de kısa sürede alışırsınız