Ozge1994 Selam anneler😊oğlum 2 ay14 günlük bi kaç haftadır kakası ıshal gibi sıvı şeklinde sizin bebeklerinizin kakası nasıldı normel mi bu yoksa ben mi abartıyorum😞
Mk123 Ozge1994 bizde 2 ay 15 gnlugz ilk gunden beri bildgn kina gibi yesil sivi kaka yapr pek nadir sari görmüşum, gelisimnde de sknti yok acaba normal mi..gunde kac dega yapr kakasini, bizim 4 5 defa yapio
Kahramanbaba Rengi hardal ya da altın sarısı gibiyse hatta arada yeşilimsi şeyler varsa bile(anne demir takviyesi alıyosa) problem yok katı olması için de bi neden yok bence sadece anne sütü alıyosa 👍
Lothbrok Rengi altın sarısı sıvı kıvamlı olmalı, içinde de süt kesiği veya kaymak gibi parçalar bulunmalı. Sebze ağırlıklı beslenirseniz yeşilimsi olur yoksa bu şekilde olmalı, doktorumun tanımlaması böyle 😅