Merhabalar. Bebeğimde süt alerjisi var deri testi ile teşhis koyuldu. Bende 2 aydır diyetteyim. Diyete ilk başladığımda 5 6 günde bir kaka yapan bebeğim bir anda hergün yapmaya başladı çok sevinmiştik. Sonra yine eski haline döndü maalesef. Daha sonra ek gıdada yumurta tadımı yaptırdım ve yumurtaya da alerjisi olduğunu öğrendim. Yumurtayı da diyetime ekledim ve bugün uzun zamandır ilk kez desteksiz kaka yaptı. ( dulcasoft kullanıyorduk normalde bugün vermeden yaptı) acaba ben yumurta yediğim için yapamıyor olabilir mi? Yumurta hiçbir belirti göstermiyordu çünkü çok şaşırdık. Başına böyle bir şey gelen var mı?