Kızlar sorum saçma gelebilir ama ne yapacağım bilemedim. Pek adet gelenek görenek bilmem. Annem 40 sepeti hazırlamış ilk ona gittik diye içinde un yumurta şeker vs bisürü şey var :) çok güzel, aldık eve geldik ama ben bunları kullanamam zaten. Atacakmıyım? Atarsam yazık değilmi bereketi kalmaz :)) ama kullanamam da yumurta 5 gündür orda bekliyor açıkta 😀 ne yapacağım. Mecbur atacağım o zaman? Saklanmaz da kaldım sepetle ortada 🤣