Bssraa2
Ya benim kızım çok geç uyanmıyordu normalde de 5.30-6 arasıydı erken uyuyor çünkü, 4-5 gündür 6.30’da kalkıyordu bende dedim ne güzel artık düzeldi ama bu 3 gündür yıldım, 2 gün önce eşim arkadaşlarının yanından geldi onu gördü al diye ağlıyor oyun istiyor nerdeyse bu gecede aynıydı çok yoruldum 💆🏻♀️ aynadan sabah baktım göz altım ofsayt olmuş resmen.
Atak haftası yazıyor da bu ne atağı anlamadım🤦🏻♀️