Senametinn Merhabalar. Doğumdan önce 34 haftalıkken falanda bir kaşıntı geçirmiştim mecburi birkaç gün allerset kullandım geçti. Doğum yapalı 3 ay oluyor tekrar başladı birkaçgündür. Böyle olanınız var mı acaba? Çok sinir bozucu 😢