Eflin06 her yoruma demedim bı kaç yorum sonra bunu söyledim .. neyse sende bir annesin burda enerjini düşürmek istemiyorum bu arkadaşa verdiğim tavsiye çocuğu bir hafta emzirmeden beklemek zorunda kalmasın diye verdiğim bir tavsiyeydi sonuç olarak fikrimi söylemiştim .. seni de kırmak istemiyorum günün kötü geçmesin sende kusura bakma konuyu burda kapatalım istersen .. bir ego peşinde değilim çocuklar anne sütünden bir gün daha mahrum kalmasın die ugrasiyorum çoğu zaman .. seninle ilgili bir problemim yok şu an ..