Gamzelim123 Sizi çok iyi anlıyorum, 3 4 gün kadar önce oğlum koltuktan düştü baya da yüksekti. 2 dakika bile ağlamadı, ağlamayınca bende biraz takip edeyim dedim çok şükür bir sorun olmadı. Derler ya anne yüreği diye sabaha kadar uyumadım hep kafasını kontrol ettim. Bir ara bir baktım 2 yerden şiş gibi, elim ayağıma dolaştı. Eşim baktı hiç birşey yok sen evham yapıyorsun dedi, içim rahat olsun diye acile gittik doktor tüm tetkikleri yaptı çok şükür birşey çıkmadı. Dediğiniz gibi gece de çok huzursuzdu neredeyse uykusunda hep ağladı,ama sanmıyorum kızınız birşey olduğunu eğer olsaydı şimdiye kadar belli ederdi kendi. İçinizin rahat etmesi için bir doktora götürün isterseniz