Dilaam Kızlar bebeğim 1 yasına girmek üzere ıhlamur papatya vs içirmek istiyorum dpktoruna soran var mı içirebiliyor muyuz ve ne kadar içirebilirim
[silindi] Dilaam ıhlamur 6. Aydan itibaren veriliyor. Ben nane limonda veriyorum papatyayı bilmiyorum ama sıkıntı olucapını düşünmüyorum
ZeySa2019 Ihlamur 6 ay ve üzeri uygun diye biliyorum fakat yinede daha iyi bilene ve doktoruna danışın:)
Vahide18 Ben iciriyorum ikisinide ama papatya cayini milupanin bebekler icin var taneli suya atinca eriyo onu veriyorum kurumusu agir gelebilir dye. İcebilir ama her bebegin bunyesi farkli alersisi varmi dye once bak istersen 😊
munevveraydiner [bilinmeyen] milupanın gece çayından diş dönemlerinde kullandım çok rahatlatmıştı canım kutu üstünde yazar zaten