noluyasanagenemiros Bağırsaklarından ses geliyor sürekli emmek ve pışpışlanmak istiyor sürekli ağlıyor 3. Gün bugün doğalı daha ne yapacağım 😢 çok kötüyüm hala uyumadı
Whatornot noluyasanagenemiros öncelikle hayırlı olsun anneliğin. Sağlıklı sıhhatli büyür inşallah. 3 günlükken kolik olma ihtimali çok düşük ama piş piş ve emme istediği güven duygusundan dolayı olabilir.
noluyasanagenemiros Whatornot 2 gündür çok iyiydi 2 saatte bir emiyordu hatta uykudan zor uyandırıyordum bu gece böyle oldu çok üzülüyorum hala uyumuyor 😢 gaz sancısı var
ilaydacemiko noluyasanagenemiros 3. Gün kolik olması mümkün değil en az 14 günlük olmalı bizim de 3. Gün aynı şekilde olmuştu doktorum 3. Gün atağı demişti yarın düzelir endişe etmeyin