Aras76 4 ay 16 günlükken klipsli sünnet yaptırdık. Çok güzel bi süreç geçirdik. Sadece sünnetten sonra eve geldik gece uykusuna kadar biraz ağlayıp mızırdandı. Hatta keşke yaptırmasaydım diye pişman olmuştum. Ama ertesi gün hiç bişey yokmuş gibi devam ettik. Sünnetin 3. Günü sabahı suya oturtup kremleyip klips çıkarttırmaya gittik biraz da çıkartırlarken ağladı. Sonra hiç sünnet olmamış gibiydi. 1 hafta antibiyotikli krem sürmeye devam ettik. Toplam iyileşme 1 hafta sürdü. Sonrasında iyiki yaptırmışız dedik.
Umarım bizim kadar sıkıntısız geçirirsiniz. İyileştikten sonraki rahatlık hissi çok güzel. 🌸
Hayırlı oldun şimdiden 🙏🏼