Kızlar selam bugün bebeğim ağlama krizine girdi doktora gidiyorduk ki zor sakinleştirdik. Öğleden önce rota virüs aşısının ikinci dozunu yaptırmıştık ondan olabilir mi sizce? İlk dozunda da böyle olmuştu ama menenjit ile aynı gün olduğu için menenjit aşısından dolayı böyle olduğunu düşünmüştüm. Sizlerde de böyle bir durum yaşayan oldu mu??