Fridagul benim bebeğimde de vardı 3.aya kadar sürdü ara ara çıkıyor ara ara kayboluyordu şuan 6 aylık geçti çok şükür ama bazen nadir de olsa çıkıyor yine, biz göz muayenesine götürdük devlete götürdük önce önemsemediler tabi ki sonra özele götürdük bir sıkıntı görmediler şükür