Ben de bu durumu 3 ay boyunca yaşadım her seferinde aklım çıkıyordu. Hemen ters çevirip başını biraz aşağı eğip sırtına pıt pıt vuruyordum ağzından çıkıyordu süt nefesini duyup rahatlıyodum. Ama her seferinde nerdeyse kalp krizi geçiriyordum. Şimdi 5 aylık daha iyi bazen uyuklarlen yine kaçırıyor ama korkum azaldı.