Merhaba arkadaşlar kızım 1 yaşında 3 gündür aşırı öksürük var bugün çok daha arttı sağlık ocağına gittik doktor serum ve buhar ver dedi sürekli 3 kez verdim banamısın demiyor öksürük şurubu yazamayız çok küçük dedi 3 gündür uyku 0 uyanıp ağlıyor haliyle lütfen yardımcı olurmusunuz tavsiyeniz nedir