Merhaba oğlum 2 aylık ve 4 gün önce 2 ay aşılarını vuruldu. Aşıdan sonra meme reddi başladı acıksa bile meme istemiyor ağlıyor meme verince almıyor itiyor kendini daha çok ağlıyor . Zor susturuyorum ve memyi zorla bir şekilde veriyorum ama tutturana kadar neler çekiyoruz. 😔🥺 Yaşayan var mı, geçici bir durum mu bu, ne yapmak gerekiyor?