Gizemtek üzülmeyin strese girmeyin ilk başlarda olağan şeyler hepimiz yaşamışızdır bunu
siz yeter ki sütünüze güvenin bol su tüketin en önemlisi uyku uyumaya çalışın dinlenin sıvı alımınız bol olsun ev yapımı hoşaflar meyve sular ayran kefir çorbalar tüketin bol bol dere otu tüketin incir kayısı üzüm kurusu tüketin yeşil üzüm tüketin oda süt yapar düzenli beslenin sabah kahvaltısı ara ögününüz olsun başlarda zor biliyorum annenizde eşinizinden yardım isteyin
ama en önemlisi bol emzirmek bebeğinizin emmediğini sağım yapmak uyarın hep
sütünüze güvenin lohusalık dönemimde sütüm yetmiyor krizleri ben de çok yaşadım ama hiç telaş et etmeyin zmanla herşey rayına oturuyor
belki bebeğinizin huzursuzluğunun başka bir sebebi vardı gaz vs yada hiç bir bir sorun yoktur yeni doğanlar ilk üç memeyle bitişik yaşıyorlar çünkü onlarda sıcacık güvenli bir yerden çıkıp geldiler strese giriyorlar sizin göğüsünüz de huzur sıcaklık hissediyorlar güvende olduklarını düşünüyorlar ve hep emmek istiyorlar annesinin kokusuyla sıcaklığıyla uyumak istiyorlar
benim kızım 6.5 aylık ve emerek uyur uykuya dalınca bırakmak isterim bende yerine yatırmak için kaldırım ve hemen mızıldanır neden çünkü mis gibi anne kokusu ve sıcacık güvenli yer anne kolları
dediğim gibi hiç üzülmeyin güzel şeyler düşün sütünüze güvenin beyninize hep sütün var bebeğime yetiyor sinyali verin 🙂
allah bağışlasın çok geçmiş olsun güzel anne🥰