Bebeğim 8 aylık geceleri bi kaç önce yatarak emziriyordum öyle uyuyup kalıyorduk düşmesin diye yataktan hep sağ göğsümü verdim gündüzleride bazen unutuyordum sol tarafı vermeyi böylelikle kesildi sol taraf gelmiyor artık süt e bi kaç aydırda sağ göğüsle devam ediyoruz veriyorum emiyor ama sütüm bu günlerde iyice azaldı bitti bitecek daha 8 aylık neden azaldı acaba ne yapmam gerek yada böyle olup 2 yaşına kadar emİrenler varmı 2 yaşına kadar heralde bitmiş olur sütüm diye düşünüyorum.. :(