Eminebdk Merhabalar ✋🏻 Cumartesi günü Ablam Doğum yaptı ve bebek kakasını yutmuş nefes almakta zorlanıyormuş 1hafta küvezde kalacağını ve antibiyotik vereceklerini söylemişler . Benim sorum şu aynı sorunu yaşayan varmı şuan Bebişleriniz nasıl ?