Eşimin şiddetinden kaçtım ailem de çocukları bırak gel dedi onları ölürüm de bırakmam dedim kabul etmediler çocuklarla .Konya dayım sığınma evlerinde daha önce kalan var mı yada bilgisi olan 2 çocuğumla dışarda kaldım tek gecelik pansiyondayim şu an yarın için kalacak yere ihtiyacım var