Bebeğim 7 aylik. Bu zamana kadar sadece anne sütü ile beslendi. Ama son bir aydir geceleri hep ağlıyor yarim saat bi saatte bir uyaniyordu. Emzirmeden asla susmuyordu. Bizde mama vermeyi denedik mama verdikçe iki uc saat araliksiz uyuyor. Gece bir kac kez mama verip gündüz emzirmeye devam ediyorum. Bir sorun olur mu içimde rahat etmiyor. Gece hiç emzirmeden üç kez falan mama vermek olumsuz etkiler mi acaba?