Merhabalar hanımlar normalde 6. Aydan sonra 2 numaraya geçtik eşim işte olduğu için kızımın mamasını kaynım aldı bir numara almış bende açtıktan sonra farkettim ve aç olduğu için kızıma.vermek durumunda kaldım bir problem olur mu sizce normalde 2 numara kullanıyoruz 1 verdim