OzlemAsrin Sanırım biz bunu geçirdik. Hatta tam geçmedi şuan döküntü aşamasındayız. Çok sık emzirmek gerekiyor. Bağışıklığını desteklemek için. Çok kötü ateşlendi benim oğlum. 3 gün boyunca. Sürekli ıslak bez koydum, duşa soktum. Calpol, Dolven sırayla verdim. Pedifen verdiğim de oldu fitil verdiğim de. Henüz 2 gündür ateşi yok. Öyle yorucu ve zor günlerdi ki gitsin bir daha gelmesin 🤲🏻