Offanne_ Busraata33 kızım 2 yaşından beri bacağım ağrıyor diyordu ben de ilk zamanlar öylesine sandım, sürekli söyleyince ne olur ne olmaz diye doktora götürdüm gösterdi neresi ağrıyorsa röntgen çekildi bişey çıkmadı. Gösterdiği yerler büyüme ağrısından kaynaklanıyor dedi
Melo4 Kızım 32 aylık son zamanlarda çok sık başım ağrıyor diyor. Yarın doktora götüreceğim belki tahlil alır diye de aç karnına. Fakat bir şeyi merak ediyorum nasıl bir inceleme tetkik yapıyorlar. Yaş itibariyle küçük olduğu için merak ediyorum
bukaga AlyaMavi ay yani aynı durundayım su an, kulak arkasında da beze var boynum agrıyor diyo sindi omuzlarını cekiyor yukarı arada delircem usg randevu aldım boyun için..