Nurikooo Kızlar 2 yaşında kızım var ikimizin de boğaz ağrısı burun akıntısı sıkıntımız var , hala da emiyor…acaba ben soğuk algınlığı için ilaç içebilir miyim, tecrübe eden bilen varmı, her yerim kırılıyor🥹🥹🙏🏻
martannesiii Nurikooo bende grip oldum 2,5 aylık bebeğim var emziriyorum sağlık ocağına gittim amoklavin verdi onu kullanıyorum hamileykende kullanmıştım ve maskeyle emziriyorum hiç öpmüyorum elimden geldiğince uzak duruyorum
Nurikooo martannesiii bizde artık büyüdüğü için uzak durma sıkıntısı var , gelme dedikçe yapışır 🤣 ampklavin antibiyotik miydi? Öyleyse mecbur doktora girmek lazım😔💆🏼♀️