Anneler ben bebeğimi 1 aydır silikon gögüs ucuyla besliyordum ve arada da normal biberonla mama veriyordum. Son 1 haftadır biberon almamaya başladı ve dün denedim biberonun ucuna silikon gögüs ucunu takınca biberonu emiyor fakat yavaş geldiği için sinirleniyor. Tüm biberonları denedim fakat çözüm olmadı. Başına böyle bişey gelen var mı? Ya da bir tavsiyesi olan?