Sudenurr Kızlar bebeğim uyurken gece gazını çıkaramıyorum çıkmıyor uyandırmak da istemiyorum öylece yatırdıgımda da gazdan sancılanıyor çıkmıyor bir türlü azından napıcam ya
44Zeynep 5 den beri bizimde gazımız var cocuk kıvranıyor ne yapsam cıkmıyor kıpkırmızı oluyo ıkınmaktan bizde 23 gunluğuz
Lothbrok Yatırır gibi tutup tekrar dik tutuyorum o şekilde çıkıyor hemşirenin tavsiyesiydi çıkana kadar yatırır gibi tutup tekrar dik tutarsanız çıkıyor bir kaç dakika içinde