Kızlar kusura bakmayın başlık biraz saçma oldu . Hayatımda ilk defa reglim 8 gün gecikti. Normalde 2-3 gün max gecikirdi ama bu şekilde hiç olmazdı. Gebelik yok 4-5 adet test yaptım . Kan vermedim zaten korunuyorduk. Yarın yola çıkacağız memlekete gideceğiz hala olamadım diye stres yapıyorum. Allah aşkına doğal yöntemler vs tarifleriniz varmı adet söktürücü olarak ?
Veya neden bu kadar süre uzadı sizin hiç başınıza geldi mi beler yaptınız bilgi verir misiniz. Doktora gideceğim ama anca bayramdan sonra gidebilirim.