Merhaba rahim kisti ameliyatı olan var mi aramızda 24 yaşımdayım 2 tane çocuğum var 2 ci çocuktan sonra şikayetlerim oldu tuvalete yetisememe sık sık cikma gibi hastaneye gittim Randevu alıp 10 cm büyüklüğünde kist çıktı muayenede renkli doppler cekinmeemi istediler çekindim kötü huylu çıkmadi elhamdülillah ama alınması gerekiyor büyük olduğu için aramızda olan varmj süreç nasıl işliyor ameliyat öncesi sonrası