İlk 2bçk ay yarım kundak yaptım sıçrayarak uyanmasın uykusu bölünmesin diye ama reflü yatağında yatırıyordum. Yeni emip yattıysa da sırıtını destekleyip hafif yan yatırıyordum yine reflü yatağında. Hareketsiz kalıyor zaten kusma ihtimaline karşı boğulmaması için.