Cihangirim00 4 gün sonra 4 aylık olacak oğlum bende öyleyim 53 le hamile kaldım 63 le doğuma girdim şuan yine 53 kg yum ama 5-6 aylık hamile gibi sezeryan göbeğim duruyo 😂 ilk zaman cesaret edip korse giyemedim dikişlerden korktum, şimdi 1 hafta oluyo rahim ve göbek toparlayıcı slip korse kullanıyorum sadece gece yatarken çıkarıyorum 3 bucuk aylıkken başladım yani korse kullanmaya düzenli kullanım da faydasını görürsün dediler ama bakalım 1 hafta oldu daha