Elflnaaa Evet, ben göğsünden ve koltuk altından olan ölçümü dikkate alıyordum. Zaten elimi koyduğumda da sıcaklığı çok net anlaşılıyordu. En önemli şeyi söyleyim o zaman ateşi kontrol altında tutmaya çalışıp boool bol, sık sık emzirin. Normal günden daha çok emzirin. Sarımsağı kesip yutun ve öyle emzirin. Ateşe sebep olan her ne ise onu yenecek olan antikorlar da anne sütünde 😊