bahtsizbedevii_ bende bu aralar dikkat ediyorum, az yememe rağmen kaldı aynı kilolar gitmiyor.. gün içinde çocukla uğraş hareket de var ama anlamadım:// ben kalori hesabı yemek yerim, öyle zayıflıyorum.. akşamları yeşil çay içerim karbonhidratlı yemek de yemem, 71 kiloydum 59 a indim, 54-53 hedef bi gelemedm o noktaya🥺
Şurda bekleyeyim de yeni fikirler duyayım az 🙃