5 aylık bir pamuğum var, bulunduğumuz bölge sıcak egedeyiz. Gündüzler üstünü örtmüyorum ama geceleri içim el vermiyo müslim örtüyorum. Ancak bir kaç kere kafasına geçirirken yakaladım 😬 örtmesem hasta olur diye korkuyorum bi yandan 😞 zıbınla yatıyor artık sıcak olduğu için bilemedim ne yapacağımı. Allah korusun kötü biley olacağına üşüsün dedim en sonunda ama içimde el vermiyo 😥