Busra0211 10 gün sonra 4 aylık olacak oğlum. Evde boyunu ölçtüm ve 60 cm çıktı hanımlar. 51 cm doğmuştu. Boyu kısa gibi. 4 aylık kontrolünü bekliyorum doktorumuzla konuşmak için. Sizce de kısa mı biraz üzüldüm açıkçası.
sb- Busra0211 1.yaşta doğum boyunun 25cm üstünde olması bekleniyor bazı aylar az uzuyorlar diğer ay arayı kapatıyorlar kilo alımı normalse korkmayın bence benim oğlum 4aylık 62cmmiş