Teachermom8 Tecrübeli anneler yazabilir mi bebeğimin gazı bi türlü azalmadı bi probiyotik kullanalım dedik ikinci gününde iyice delirerek ağlamaya başladı Bu bi süreç mi ne zaman etki gösteriyor Öncesinde böyle sıkıntıya sokup sonra mı düzeltiyor
tatlibiranneo Teachermom8 doktorunuz mu yazdı acaba biogaia ya bize doktor yazdı bagırsaklarına iyi gelecek diye ki çokta iyi geldi gerçekten her bebekte bir olmayabiliyor doktorunuza sorun belki daha kötü etkiliyordur
Aloneeee Teachermom8 iki çocuğumda da kullandım. Bir haftada fln etki eder. Her gün düzenli olarak yani tam aynı saatte vermeniz önemli ona dikkat edin. Ben çok memnundum
Ankareniminannesi Teachermom8 her bebekte Farklı gaz damlası işe yarıyor. Biz de bio gaiayla başladık 3. Gün çıldırdı sonrasında sap simplexe geçtik daha beter sonrasında zincoya derken nurse harveysde çözüm bulduk. Kesinlikle bebeğin daha huzursuz oluyorsa anında kes hiç öyle 3-5 gün 1 hafta kullanıyım deme daha da kötü oluyorlar
Teachermom8 tatlibiranneo hayır doktor kontrolümüz 10 temmuzda ve çok yoruldu diye sağlıkçı bir akrabam tavsiyesiyle başladım 😞
Elizan23 Bizde bio gia ile çözüm bulduk bir hafta 10 gün geçmesi lazım etkisini göstermesi için yanında nurse harvey kullandık ikisi birlikte etki etti ve gaz sorunu 2 buçuk aylıktan sonra geçti çok şükür
Guness1 Teachermom8 Teachermom8 biogaia gaz damlası değil bağırsak düzenleyici benim bebeğimde çok gazlıydı ilk onla başladık bol bol kaka yapıyordu ama karnı gazdan şişti doktor söyledi bizede gaza çok faydası yok diye nurse harveys kullanmıştık o iyi gelmişti
Yalpp Teachermom8 bizdede aynı etkiyi gösterdi bebeğim onu aldığı gün o kadar çok ağlıyordu ki dedim bir deneyeyim gerçekten aynı ağrı bendede oldu o yüzden anında kestim zaten 2.5 aylıkken gazda bitti şükür nurse harweys kullandım sonrasinda ondan çok memnun kalmıştım.
ikizannesi2 Teachermom8 pre doğdu kızlarım ve biogai hayatımı çooook kolaylaştırdı ancak 1 hafta sonra etkisi baslıyo ve dolapta muhafaza etmek gerekiyor
Denizbkr Teachermom8 bende senin gibi kötü yaptığını düşünmüştüm ama doktorum uzun vadede etki ediyor kullanmaya devam et dedi. İşe yarıyor bence. Düzenli kullanmaya devam et 2 ay sonra etki etmeye başladı bizde. Bir de bebeğinin karnını sıcak tut. Kimyon tüket kesn çözüm bunlar.
Teachermom8 Denizbkr peki bebeğiniz ishal oldu mı kullanırken bizim 5. Günümüz ve ishal oldu ondan mı acaba diye düşünüyorum 😞
Minikminik Teachermom8 1 yaşında bebeğim için kullanıyorum rahatlattı bebekten bebeğe farkediyor bizde de maflor öyle yapmıştı ⅘ aylık civarıyken kullanmıştım
Nurumayy İlacı nerde saklıyosun? Bana oda ısısında kalabilir denmişti içersinde ki canlı mikroorganizmalar bozulmuş bebeğimi daha kötü yapmıştı ona dikkat etmeni tavsiye ederim
Denizbkr Nurumayy ilaç dolapta saklanmalı. Hergün çıkarıp 2 3 saat bekleyip oda ısısına gelince kullanıyorum. Sonra tekrar buzdolabına koyuyorum. Eczanecinin tavsiyesidir.
Elvinimm Teachermom8 bizde kullandık bebeğim artik çatlıyodu resmen aglamaktan onu biraktim sancisi oluyodu ama o ilactaki gibi ağlamıyodu hic bize yaramadi simdi yenisine basladik aguline hem uyku veriyo hemde gazini çıkarırken aglamiyo 2 günde bir kakasini yapan bebegim simdi her gün 1 yada 2 kere yapmaya basladi 3-4 gundur kullanmaya başladık suanlik memnunum
eez Bioga gaz damlası degil probiyotik benim Doktorum öyle dedi, hatta bizde kabız yaptı o yüzden kullanmıyorum…
Kaptan03 Teachermom8 biogaia probiyotik canım gazı gidermez sadece bağırsakların kuvvetlenmeisne yardımcı olur hemde bağışıklığına destek verir yapacağınız gaz damlasına almanız ..yavaş yavaş etki eder olucak bu gaz ağrıları sancıları altıncı ayına kadar