2 aylık oğlum var hep kusuyo sürekli kusuyo mesela günde 5 defa emziriyosam bu 10 defa kusuyo ki o kadar fazla yani kıyafet yetiştiremiyorum .bazen sadece süt olarak çıkıyor bazen koyu koyu doktor bı şeyi yok kusması iyidir diyo ama günde 10 defa belki daha fazlası nasıl normal olur başka bı doktora gittik o da şurupları dayadı bende bu kadar küçükken şurup kullanmasını iştemiyorm ne yapacagimi bilemedim ben durumum da olan var mi niye bu kadar fazla kusuyo?ağzından gazını çıkarttığı an kusması bir oluyor 3 defa gaz çıkarsa arkasından sırayla 3 veya 4 defa kusuyo her emzirmeden sonra bu durum yaşanıyor düşünün yani halimi