Elisaminannesi Hanımlar merhaba trendyol da şanslı çekiliş bisey var bi sürü hediyeler var biletli biletlerin ücretleri de cok düşük hediyeler de bayağı pahali seyler bilet satın alan ya da daha önce satın alıp çıkan var mi doğru mu o çekilişler
MiraySu55 Elisaminannesi baya çok aldım hiç birşey çıkmadı bende bıraktım almayı 🥲 baya para gitmiştir toplasan 🥲
Yesilmavi 150₺ lik toplam bilet aldım hiç bişey çıkmadı birdaha almadım doğruluğuna artık inanmıyorum millipiyango online nın çekilişi Trendyol ve hepburada satıyor
Marinedeniz Ben de ikidir aliyorum henuz cikmadi :) dogrudur gbi geliyor bana nedense ya oyle diye mi inanmak istiyorum bilmiyorum ama “/
Marinedeniz Elisaminannesi evet yaa bu ay 4 tame aldim bakalm insallah cikar :) trendyol kendi cok zengin bir firma zaten niye vermesinki diyor insan
Mevamooms Elisaminannesi sanırım aslında olay çok mantıklı bize parası az geliyor ama bilet sayısı çok fazla ben bi hesap yapayım dedim kaç kat fazlasını kazanıyor bilet satarak çekiliş yapılan ürünün ama gel gör ki bişey çıktığına denk gelmedim hiç 😂