Kavunicibalik Merhaba, 16 gün oldu normal doğum yapalı. İlk günler dikişler yüzünden çok zorlansam da 5. Günde ağrım sızım kalmamıştı çok şükür. Her işimi görebildim. Ta ki bugüne kadar. En dıştaki dikişte kızarıklık ve hafif şişme var. Bu durumda olup da bir çözüm bulan var mı? Kendiliğinden normale dönüyor mu?
Kubraozdemirr Kavunicibalik ben bir aylık oldum dikişlerim düştü ama içte bir tane var benim de sızlıyo bu bikaç gündür kendimizi zorlamaktan oluyomuş batikonla tampon hareketlerle sil ve kurut