Bebeğim 11 ay 10 günlük 3 numara mama mız bitmek üzere 4 numara da almıştim önceden napsam versem sorun olur mu sizce İnternetden uyguna aldım denk gelince şimdi pahalıya almak istemiyorum tabi bebeğime de zarar vermek istemem gerekirse alıcaz mecburen