Kizlar selam benim oğlum inek şaban gibi gülerek doğdu desem yeridir. 😀 uykusunda bile kahkaha atan bi bebekti. Simdi artik herşeye ağlıyor ben anlamadim kendini ifade etmeye mi çalışıyor yeni mi keşfetti bu ağlamayı. Tamam çok normal aglamasi ama bana inanin çok garip geliyor . Bu aylarda atak falan mi var ya