Dmug Ayını doldurmamızla birlikte her gün her saniye abartısız ve şakasız ığğğ ıııııığğğ ııııığğ’larımız bitmiyor. Bir yere koyduğumuz an ağlama krizleri, bir şeye 2 dakikadan fazla odaklanınca ağlamalar, sürekli kucakta olmak istemeler bir süre sonra kucaktan da sıkılmalar… SÜREKLİ AĞLAMALAR. Artık delirecek gibiyim. Alerjik de bir bebek. Diyetimi yapıyorum tüm tahlilleri yapıldı bir sıkıntısı yok. Doktor abarttıgımızı bile düşünüyor evde görmediği için….Diş mi çıkarıyor diyeceğim bir belirti de yok. Atak haftasından mı diyeceğim ama yakınan hiçbir arkadaşımın çocuğu 4. Ay atağında böyle olduğunu görmedim.. Resmen susmuyoruz hiç şakasız. Kafayı yiyeceğim. Neyden kaynaklıdır sizce?
Bebekcino Dmug bu yazıyı okurken bile içerden çığlık sesi geliyor 4 ay 12 günlük birinden 😂 Bence atak falan değil bu ya yoksa bizimki doğduğu günden beri atakta anlamsız bişekilde bağırıyor calpol içirdim rahatlasın diye ama nafile
Elfhan Dmug böyle durumlarda duş aldırın ve sakin mi odada dinlendirin, evde çok ses veya gürültülü konuşma varsa stres olmuş olabilir. Ağladında sakince sarılın rahatlasın💐
Meltmtemel Dmug benimkide öyle bu aralar dışarı çıkarıyorum ben evi gezdiriyorum rahatlıyor gene. Yatırdığım an ağlıyor benimkide