Ftmmm111 valla ek gida olayı zorlu bir olay cidden ilk 6 ay emzir ya da mama ver tamamdi ama bu süreç zorluyor gerçekten benim ki de 3 öğün veriyorsam 1 öğünü tam bitiriyor diğerleri yarım kalıyor artık ne kadar yerse işte diyorum Bi kaç kere ısrar ediyorum bakıyorum yemiyorsa bırakıyorum