Merhaba oğlum on aylık tek sıkıntımız uyuduğunda sürekli yanında istemesi gece gündüz fark etmiyo ben olmasam on dakika sonra uyanıyor meme versem de vermesemde fark etmiyor bi küçük emiyo yanın gidince arkasını dönüp uyuyo yine ama orda olma ı istiyo çok yorucu oluyo benim için aynı durumu yaşıyan yada önerisi olan var mı