Merhaba eltim bu sabah sezaryen doğum yaptı. Henüz sütü yokmuş. Hemşire de kesinlikle annesini emecek mama yok demiş k.valideme bebek aç sarılık olur diye korkuyoruz mama alıp enjektörle verelim diyoruz. Bende kızımda öyle yaptım. 3 gün sütüm gelmeyince mama verdim ve emzirmeye sürekli devam ettim. Şükür mamaya alışmadı ve anne sütü aldı. Sizce mama verelim mi ? Bu arada devlette doğum yaptı doktorla görüşme imkanı olmadı bu konuyu. Ama kaç saattir bebek aç 😏