Zhdsgn Günaydın hanımlar Kızım üç aylık biz devam sütü kullanmaya başladık mama yani mama gaz yapar mı yavrum geceleri ikinmaktan uyuyamio Bebelac pepti junior kullanıom bizim gaz sıkıntımız bitmişti sizce olur mu yeniden
metay5 Zhdsgn bebelac iyi aslında ama 4.aya kadar gaz olur 6.ayda rahatlarsınız ama her bebek farklı olur diyolar biz 6.ayda rahatladık
Sngl1202 Mama gaz yapıyordur kullanmayın baska mama alın ben sma kullanıyorum gaz olmadı daha önce hipp mama aldım gece ıkınmaktan uyuyamadı onu çöpe attım her mama her bebeğe iui gelmiyor
Zhdsgn Benim bebeğimin süt alerjisi var ondan dolayı her mamayı yiyemioz ama bu gece vermicem bakalım uyuyacak mı denicem