Prenses__annesi
Hmmm anladım. Bende bugün aşısı olduğu için sağlık ocağında hemşireye sordum. Şuan daha küçük takibini yapmak için çok erken, 9 aylık olur baktın hâlâ hiç basmazsa o zaman doktoruyla konuşursun dedi.
Bugün instagramdan birinin hikayesine denk geldim, oğlumla araları belkide 1-2 gün. Çocuk nerdeyse yürüyecek annesi tutmazsa
Dedim maşallahhh
Ondan aklıma takıldı
Teşekkür ederim ☺️