Mama alan bebekler kilolu olur diye bir algı var çok saçma bebeğim 4 buçuk aylık 2. Ayından beri mama ile besleniyor ve 5.500 kg biz ağlayalım o zaman kilosu gayet iyi bebeğinizin maşaAllah siz bakmayın etraftakilere onlar isteyor ki boğum boğum olsun bebekler sağlıklı olsun lar yeterki