Sevilay-Keles benim tahta beşiğim vardı uyusa da yarım saatte bir, en fazla 1 saatte bir uyanıyordu. Hamak beşik aldım onda uyuyor, genelde sadece emmeye kalkıyor 2 kez. Atak zamanları çoğalıyor tabii.
Bir de şeyi deneyin. Mesela 35. Dakikada mı uyanıyor 30.dkda pışpışlayın ya da dokunun hafiften hareketlenecek kadar değil ama hissettirecek kadar. Bana da buradan biri yazmıştı, denediğimde çoğu zaman işe yaradı belki sizde de yarar