Civcilerim02 Normalde dün adet olmam lazımdı ama olmadım gebelik testi yaptım negatif çıktı ikinci çizgi silik falan kesinlikle yoktu bugünde hasta olmadım testte negatif çıkıp hamile olan varmıdır ya
expelliarmus Civcilerim02 canım geç döllenme değilse çıkardı gebelik olsaydı. Yumurtlamadan 10 gün sonra testte çıkıyor çünkü . Yüksek ihtimalle yoktur ama siz 1 hafta içinde olmazsanız tekrar bi test yapın
GSevilay65 Benimde 5 gün geçti adet dönemi öncesi test yaptım tek çizgi çıkmıştı bakalım 10 gün bekliicem bende
Songl_selim Benimde 6 gun gecikme de test yaptim negatif suan 10 gun oldu gelen giden yok gene test yapmali miyim kac gun gecince belli olur